a51 black ops Forum Index
a51 black ops
Forum de la team A51 blackops wii

a51 black ops Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: New!! Chaine youtube par PsykoO ::

Post new topic   Reply to topic    a51 black ops Forum Index -> a51 black ops -> a51 black ops
Previous topic :: Next topic  
Author Message
[A51]Dr.noobzZ
Administrateur

PostPosted: Sun 3 Jul - 20:50 (2011)    Post subject: New!! Chaine youtube par PsykoO Reply with quote

J'ai eu l'idée de montrer les exploits de la team par : des gameplay , commentary par moi ou avec maikelkon, des défis que vous me demanderez de relever et bien d'autres!!!
Premiere video http://m.youtube.com/index?desktop_uri=/?gl=FR&hl=fr&hl=fr&gl=FR#/r…

Back to top
Publicité

PostPosted: Sun 3 Jul - 20:50 (2011)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
[A51]geolagaufre

PostPosted: Mon 4 Jul - 20:59 (2011)    Post subject: New!! Chaine youtube par PsykoO Reply with quote

Elle est super ta vidéo. En plus je me voit xD (toujours le sens de la blague) mdr!!!

Back to top
[A51]geolagaufre

PostPosted: Thu 14 Jul - 19:04 (2011)    Post subject: New!! Chaine youtube par PsykoO Reply with quote

J'ai cherché sur youtube la vidéo de nuketown mais je l'ai pas trouvé met là vite sur le forum STP

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 01:11 (2019)    Post subject: New!! Chaine youtube par PsykoO

Back to top
Post new topic   Reply to topic    a51 black ops Forum Index -> a51 black ops -> a51 black ops All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
onyx © theme by larme d'ange 2006